My game minieboy adventure at google play now !



Allhamdullilah, game pertama saya kini di google play dah. 

Ya saya excited tapi dalam masa yang sama saya risau sangat2. Sekarang ni memang dah boleh semua orang download app saya tapi saya harap2 game saya tak ada masalah.

So kekawan blogger boleh try download app saya.  Korang jangan lupa bagi review dan rating kat google play. So saya boleh tahu tahap level atau ada kelemahan dalam game saya


Kalo korang nak tahu macam mana nak main game ni, korang boleh baca kat "help". Anyway jangan lupa juga baca instruction kat descripition google play tu juga. Saya ada bagi penerangkan kat sana.





Klik sini untuk download




( Kalau yang buka link ni guna phone. senang skit.. terus tinggal download and main ja tapi
kalo guna komputer, kena copy apk. file tu letak kat phone lu baru main )


Hope u guys enjoy with my first game. :)

Share:

2 comments

  1. Congrats dear Rockysweety..
    Nanti sis download dan let my son enjoy the game..

    ReplyDelete