Perjalanan masih diteruskan...



PERSONAL LIFE


Anyway hai kawan2 blogger. Korang sihat ke? 
Dah 4 atau 5 bulan saya menghilang dari blog ni..
Lamakan. Apakan daya.. Orang tengah struggle nak "Create own future." 
 Tapi, mmmm..tahulah. Nak jadikan mimpi itu jadi realiti bukan senang. Jatuh, bangun, jatuh, bangun,.. Itulah yang saya lalui sebelum ni.


Sekarang da masuk tahun 2017 ni, terasa macam kejap ja nak menjelang ke tahun baru,2018. Betul tak? Sebab itu saya rasa macam terkejar2 masa nak capai "target". Tapi aduhai..., tiada benda yang
mudah nak digapai. Hanya tuhan jelah yang nampak apa saya buat disebalik tabir dalam seharian. uh~!




Masa sibuk nak mengoogle sana sini, tetiba terjentik pula nak berkunjung ke blog semula. Rindu ~ Dulu rajinnya nak design template. Siap buat banner sendiri lagi. Tengok blog2 korang lain, wow.. banyak dah yang makin upgrade.


 Kalau orang yang memang dah master dalam blog atau memang full time nak hadap blog, rasanya tak da masalah nak update setiap hari. Macam saya ni, memang masalah. Satu sebabnya saya banyak kerja nak buat konon. Kedua pula, sebab tangan berat (atau malas) nak update blog. hahaha. Tabiat ni mesti ada disetiap stengah blogger juga kan..

So tak ape..

 "START FROM THE BASIC AGAIN". 





Share:

14 comments

  1. Awak boleh punya tu! cuba luangkan sikit masa update walaupun pendek macam ni pun dah just nice hehehe. Saya singgah sini sambil follow ya, jemput berkunjung ke blog saya jika berkelapangan :)

    https://anothersyed.blogspot.my/2017/02/nikmati-pemandangan-indah-di-bukit.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inshaallah.. itulah saya nak cuba lagi.. Terpaksa nak praktis balik supaya mood slalu nak update blog.. Hehehe :)

      Delete
  2. Mmg bila nk buat entry baru tu, aduhh malas nye. Tp bila rasa ada benda nak bebel, panjang berjelaa, 😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan??? hhehehe.. mesti macam tu. Bila ada topik, baru nak update blog. tapi tgk pada mood juga...

      Delete
  3. Patutlah lama menghilang. hehe. apapun moga success selalu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye kawan... lama dah menghilang. Baru sekarang nak refresh balik blog ni. Terima kasih.. Moga awak pun selalu succes,amin :)

      Delete
  4. Teruskan menulis sebagai hobi untuk menghilangkan stress kerja... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada betulnya jugakan..hehehe,Inshallah.. :)

      Delete
  5. cuba membaca banyak2 untuk dapat inspirasi ber blogging semula. itu yang Lya buat when having blogging slump dlu.

    welcome back anyway, looking forward to your start in blogging :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sebab beri tips. dulu slalu juga berblog tapi sekarang cuba nak aktif semula. so skg ni, saya start dari bawah balik :)

      Delete
  6. All the best and keep doing what you love :)

    AMERZING: https://ameridzuan.blogspot.my/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for the word. Its meaningful to me when u said "keep doing what you love" :)

      Delete
  7. Hi, welcome back awak :D Selamat maju jaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hye juga, terima kasih.awak pun selamat maju jaya. :)

      Delete